Godkväll, snart Godnatt

Hej på er! Igår försökte jag vända tillbaka dygnet, men det gick ju sådär idag. Trodde jag skulle lyckas, men ikke då! :P

Nu sitter jag här i min stora Tudor-tröja (stl XL), lyssnar på Spotify och bara gliser runt på Internet. Ska mitt sommarlov verkligen sluta såhär? Neeejdå! :) Imon ser jag fram emot en liten promenad genom centrum. Det ska bli underbart att få känna luften glida igenom håret och fingrarna. Hahaha! , låter som värsta novellen, men icke då. Det ska faktiskt bli skönt! :)

P.S! Någon som vill byta Spotify-listor? Kommentera med namn + länk till spellistan så skickar jag min, om du vill ha den xD
Om du inte vet hur du länkar, kommentera så förklarar jag :)

Förresten, har ni märkt där uppe i vänstra hörnet att det numera står 6 Prenumeranter istället för 5 ? :) Jo, det är nämligen så att tjejen med denna bloggen, har joinat oss! Klicka på bilden under för att komma till henne! Tack, Amanda!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv tjejen! :) bara kul att läsa din blogg. Tack för länkningen. Ska se till att länka tbx när jag får tillgång till bra internet. Ha det! :D

2010-08-06 @ 15:14:56
URL: http://mangoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback