Jaaahopp!

... Imorgon åker man till faarliga doktorn ;) Hehe, ne, faktiskt så gillar jag doktorbesök :) Trivs där, konstigt nog.

Iallafall, kl 08.30 har jag tid hos nån doktor för att ta bort ett utbuktande födelsemärke mitt på ryggen, alldeles under bh-kanten. Så om man råkar dra bh:n över den, gör det gaaanska ont. Så det ska bli skönt att äntligen ta bort eländingen! ;)


Det var rätt kul på Lotta på Liseberg idag iallafall. Sällskapet iallafall. Har varit där typ hälften av gångerna så man kan säga att jag hade ångest och var uttråkad. Hela grejen att vara där är kuslig. Hihi!
Eric Saade var iallafall kul att ha fått se. Tommy Körberg också såklart och...Caroline Af Ugglas har man ju sett tidigare..Melodifestivalen Deltävling 1 i Göteborg. ;)

Nu ska jag sova så jag orkar upp till doktorn. Puss!!





Kommentarer
Postat av: E

Dem gjorde ju narr på alex :c

2010-08-10 @ 14:17:18
URL: http://www.tasteofemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback