Inköpt

Idag var jag och shoppade i Backaplan med Syrran och Mammi. Det var riktigt skönt att komma ut efter att jag varit sjuk hela veckan. Så de va gött. Fick köpt lite julklappar och till min och mina polares julklappslek också, bästa presenterna! ;)
Fick även köpt lite till mig som är bra att ha xD
Söta handskar från Kappahl - 79:50 :-
Blandat från H&M
Övertröja från H&M 250 :-
Skänkte även 10 :- så att ett barn får rent vatten (UNICEF)
Tittade även på att par skor som jag dog när jag såg dem, men hade inga tillgängliga pengar just då, hittade dom på Skopunkten!
399 :-

Kommentarer
Postat av: little me!!

Kör du också med den dion, höhö trevligt.

Super fin rosett!<3<3

2010-12-11 @ 19:52:26
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback