Campingdax !

Om några få timmar, bär det iväg till Falkenberg på Skreas camping med våran mysiga Cabby-husvagn! Ska bli riktigt roligt! Älskar campinglivet! :D
Vi ses inte förrän torsdag, tror jag. Det finns inget Internet på campingen, men kabel-tv ^^
Jag har även packat ner min svarta t-shirt där det står "Man ska ha husvagn" på. Det får mig att bli påmind om en låt. ;)
Här är en liten video med Galenskaparna & After Shave från "Macken". Titta och njut!
Ha en härlig helg! Puss & Kram! :love:

Kommentarer
Postat av: little me!!

Ha det å skoj!



SV: Ja den filme va as bra!Helt klart bättre än tvåan!

Hehe, jag tycker att Taylor är snygg men hans rollfigur är för "ego", lixom "jag vet att du vill ha mig"...eh nej tack.

Ja det där med header vill jag kunna:)

Kram!!<3

2010-07-03 @ 19:25:03
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback