Tråkig rubrik, men jag är hemma iallafall

Hej!

Tillbaka från Haften's camping. Förlåt att jag glömde meddela er, men hann liksom inte gå in på datorn i all stress som uppstår innan avresa, men nu vet ni var jag var. Var ute med kusinen Oscar/Ossi och mostern Anna med våra husvagnar och myste hela helgen. Det är trivsel, de!

Såg att jag låg efter med mycket här på nätet. Speciellt Facebook och bloggen, naturligtvis. Jag har inte ens haft tid att lyssna eller uppdatera mig om Alexander, min lilla sötnöt. Så jag får nog gå in på hans facebook och läsa hans nya inlägg och spara lite nya fan-bilder. Ska nog återuppta mitt lyssnande av Fairytales & No boundaries.

Ursäkta svordomen, men, Fan vad bra det känns att börja blogga igen! :)




Kommentarer
Postat av: E

go blogging, go blogging! :D

2010-07-28 @ 22:31:17
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: E

go blogging, go blogging! :D

2010-07-28 @ 22:31:17
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback