Bilder från gårdagen

Hej alla!

Har inte hänt något speciellt idag, så tänkte lägga ut lite bilder från igår. Vissa trodde det skulle bli stoooora förändringar, men vi har bara köpt lite saker från IKEA :p That's all!

Iallafall...här är lite bilder med markeringar osv. De röda pilarna betyder att det är nytt ! Enjoy!


Väckarklocka, överkast och madrassöverdrag (som inte syns).
Och på sängen ligger en korsords-tidning. Köpte den för att det är Alexander på ^^



Ny taklampa och ny väggklocka. Väggklockan är i samma design som väckarklockan på nattduksbordet ^^



Ny bokhylla och nya värmeljushållare. I hyllan ser ni förstås min lilla samling som inte är klar på långa vägar. Den ska inte ens stå där, utan på en hylla ovanför min säng. :love:

Visste ni att det var utförsäljning på sånahär hyllor på IKEA så den kostade bara 19 :- !!!!!! :O



Nya växter, nytt skrivblock och ny fläkt. Är huuur varmt som helst här inne, så det behövde vi verkligen !



Två st. gröna mattor (I samma färg som blocket) ^^


Det var väl allt. ^^
Nu ska jag fortsätta lyssna på No Boundaries :love:

Ses ! :D










Kommentarer
Postat av: E

Fint fint! :D

2010-06-30 @ 23:01:51
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: little me!!

Trevliga saker du hande köpt:)

Diggar din samling!



SV: Oj shit...skulle nog inte kunna lägga pengar på sånt, men egentligen varför inte...

Man kan ju bli riktigt duktiga som dom och kanske bli känd med sina klipp på youtube...vem vet?!

Känna pengar...thihi!

POK<3

2010-07-01 @ 10:44:21
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: little me!!

SV: hehe precis, me like too.

Men var tvungen att tänka efter lite, va fan hörde jag på senast och sen kom jag på, hehe det var nog Rybak, OFC.



Hehe, precis orka lära sig mer, hehe...:)

POK<3

2010-07-02 @ 09:46:48
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback