Melodifestivalen 2010 - Final

Gud!!! Är det bara jag som tycker att Anna BergenDahl inte borde vunnit??
Jag tycker Salem Al Fakir eller Erik Saade förtjänade första plats!
Vad tycker ni??

Det bästa med hela skiten va ju att Alexander va med i Mellanakten-medleyt och gav ut Norges poäng!   Åh, vad jag blev glad då. Glädjetårarna bara forsade ner!!! :D <3

Det stod på Alexanders facebook att han skulle uppträda i finalen, men jag hade tydligen inte tittat där...(konstigt nog).



Vill ni se hela finalen igen, klicka här !

Se gärna på:  01:27:44 :D

Alexanders utdelning av Norges röster

Här är Melodifestivalens medley där Alexander är med!


Hoppas ni hade en trevlig helg, det hade iallafall jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback