Ops!

Jag hade helt glömt bort att jag hade en blogg! :o Hemskt ledsen, men shit happends ;)

Idag scrollade jag runt på min kompis blogg ( länk till hennes blogg finns nedanför, Photobyemma ), då hade hon gjort någon häftig animering med någon redigerad bild. WoW! tänkte jag. Sen om man klickade på animeringen kunde man göra en alldeles egen!

Jag klickade och här är den, inte så avancerad men det är helt klart en proffsig nybörjar-animering ;)



Om ni blir sugna på att göra en egen, kan ni kopiera länken här:
Eller scrolla ner till "Länkar" på bloggen! :DD

Nu tänkte jag plugga lite matte till matteprovet imorgon som jag knappt kan gågonting på, plugga spanska och ta en vaaaarm dusch!


Ha en trevlig kväll! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback