Lättare och roligare!




För er som kanske inte har märkt detta, kan man nu sedan några veckor tillbaka, ställa en fråga till mig i frågerutan uppe till vänster. Alla frågor är välkomna och alla kommer att bli besvarade !

Många skriver frågor i "Kommentarer", men nu är det både lättare och roligare för er och för mig att kunna skriva och läsa frågor. Ett tips till er ! Än sålänge har endast 4 frågor ställts, det kan bli fler om du har något du undrar över.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, det ska jag inte ha för nu måste jag plugga, tjaoo!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Jotack, hittills har den varit bra :)

2010-05-12 @ 18:06:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback