Detta är jag

Här är lite info om mig. Om ni samtycker med mig, så känns det som jag inte presenterat mig, inifrån. Såhär är lite blandat info om mig. Enjoy!


Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren med tanke på min födelsedag den 11 Juni, annars vintern med jul och alla snöbollskrig! :D

Brukar du sjunga i duschen?
Nej, faktiskt inte..eller, kanske bara stå och nynna, men för det mesta stå och bara njuta av det varma vattnet. Kan stå i nästan en timme ;)

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Oj, jag ser aldrig på sport på TV, men isåfall, skidåkning kanske?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!

Laddar du hem musik och film från internet?
Nej, med tanke på att det är olagligt och att jag inte vet hur man gör :DD

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Hyra hem Alexander Rybak till vardagsrummet ;) Haha, ne, men kanske köpt mig lite kameratillbehör, lagt undan till körkort och till framtiden!

Tänker du mycket på ditt utseende?
Det är förstås viktigt att man inte är ofräsch,  men annars, nja, inte jättemycket.

Vad får dig att slappna av?
Att lyssna på Alexander Rybak's ljuva stämma :)

Är du skyldig någon pengar?
Nej, inte just nu, och det känns skönt!

Är du mörkrädd?
Livrädd! Säger bara, lampan tänd, tack!

Tycker du matte är svårt?
Nej, men inte heller lätt. Ligger väl på G nivå ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Hell no...

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Pengar, ofc. Och någon resa!

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Vid ungefär 10-11, men brukar vakna tidigare och ligga å dra mig! Härligt!

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Burkar som inte går att öppna och sånt som inte funkar, eller att folk bara är allmänt jobbiga. Men, det är bara när jag har PMS eller när någon är taskig eller dum så man spyyyr på dom! Annars är jag alltid glaaad!

Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Nej, varför ska man?

Har du piercing?
Nix, tror jag är nickelallergiker.. :(

Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Isåfall i näsan, läppen eller ögonbrynet, snyggt!

Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej, inte ofta alls. Bara, somsagt, när nån av oss har PMS, men vi är alltid snälla!

Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Min familj, mina vänner och Alexander Rybak xD

Läser du ofta böcker?
Nej, bara om jag måste, typ till skolan. Just det, måste läsa ut en bok tills 6/12...heelp!

Vad föredrar du för sorts filmer?
Så hiiimla trött på Romantiska komedier, så det får la bli drama, som man kan gråta till ;)

Vad slösar du mest pengar på?
Hmm...skräp som godis, och telefonkort och busskort..såna onödiga grejer. Men nu när det snart är jul, blirre julklappisar!

Vill du gifta dig?
If i find my prince charming!

Vill du ha barn?
Om den där prince charming kommer in i mitt liv så kan jag börja fundera på saken!

Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej, då har jag på vid gavel.. men de är väl rätt så onödig fakta.. ;)

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge och danmark..INGEN annanstans..

Vilka ställen har du bott på?
Älvängen och Nol, bara

Vilka husdjur har du haft innan?
Ojojoj, typ, 7 fiskar som liten, och 7 kaniner i omgångar, nu är det bara en kvar..:(

Solar du ofta?
Tröök! Händer ju ingenting! Har inget bra pigment heller, så blir bara pyttebränna ändå!

Är du bra på att laga mat?
Kan receptet till pannkakor? Räcker det?

Var badar du helst?
I mitt badkar eller simhall, gillar klara vatten ;)

Vad dricker du för alkohol?
Såndär barncider innehåller ju 0,7 OH så det är väl det då ;)

Vad använder du för droger?
Alexander är min drog, har ni väl fattat? ;D;D

Vilka djur är du mest rädd för?
Insekter, spindlar osv! UUUSCH!! Döda dom, säger jag bara!

Vilken musikstil tycker du bäst om?
Pop, rock, punk, folkmusik.

Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och liite spanska.

Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Inte jätteallvarligt, men har opererat mig 3 ggr, ramlat med cykel och brutit vänster arm 2 ggr, inget mer.

Vilken kändis är hetast?
Det kan ni väl räkna ut med rövhålet?? ALEXANDER SÅKLART! Och liiite Robert Pattinson ;) Grrr....

Gillar du att dansa?
JAAA! Steppa är kuul!

Är du flygrädd?
Har aldrig flugit!

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
För det första får jag inte röka, med tanke på att jag har för små njurar, så om det skulle ske, kan jag få för högt blodtryck..så nej tack! Och sen tycker jag att dom som nu är så dumma i huvet så dom röker, kan ju flytta sin lilla röv utåt och röka utanför eller några meter bort. Inte kul för de andra som är rädda om sin hälsa!

Hur vig är du?
Inte mer än normalt ;)

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten!!

Vilken är din favoritglass?
Gillar faktiskt inte glass så mycket, är jag weird då?

Tror du på ett liv efter döden?
Nja, tror inte det, men skulle gärna vilja se ner sen från himlen på alla mina barnsbarnsbarn! :)

Vilket kaffe sörplar du helst?
För det första sörplar jag inte, sen hatar jag kaffe!!

Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson kan man lita på! Tumbs up!

Vill du gå ner i vikt?
Vore trevligt, men är ändå nöjd.

Vad har du för personlighet?
Gosig, oftast. Gillar att mysa. Sen är jag otroligt alltid glad och har jättelätt till skratt! Sen har jag ändå fötterna på jorden, även om mina vänner fått fel intryck av mig. Jag är klok!

Har du varit deprimerad?
Njaa, kanske som liten när mina föräldrar skilde mig, men förstod nog inte bättre då, med tanke på min unga ålder som 5åring. Nu kanske jag känner mig lite vek när vi tjejer i klassen splittras..inte många kvar nu :(

Tycker du om sushi?
Har smakat 2-3 ggr, går la ann den där crabfishen, men inte mer!

Tror du på livslång kärlek?
Återigen denna prince charming... Man börjar ju undra om han existerar. Om mormor och morfar klarar det, kan jag klara det!

Vad äter du helst när du ser på film?
Choklad!! Yummy!

Lever dina föräldrar tillsammans?
Nej, åtskilda, men min mammi har hittat en ny romans :)

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej!

Har du tandläkarskräck?
Nej.. mysigt när man får service o bara ligga där ;)

Vad heter du i mellannamn?
Har två, Ebba och Sofia :)

Har du någon gång haft självmordstankar?
N E J !

Är du en morgon eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska! Hatar tidiga mornar!

Vilken hårfärg har du naturellt?

Kanske, normalblond!

Biter du på naglarna?
Ne, ewww.. varför ska man göra det! bakteriellt!!

Är du beroende av något?
Ett tag oboy, men sen tog det slut ;) Ne, men...tror inte det.. Alexander kanske? Eller får jag verkligen nämna han en gång till?

Hur ofta motionerar du?
2 ggr i veckan, i skolan på idrottslektionen. Tycker jag borde göra mer... ;)

Vad har du för färg på tandborsten?

Vitgrön inklusive tungskrapa ;) Fint ska det va!

 

Nu vet du lite mer om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback