Normalt inlägg

Tjena!
Jag är tillbaka och kan skriva bokstaven A igen, så nu finns det inga fler undanflykter för mig längre xD
Idag har varit en hel vanlig dag i skolan, så den ska vi inte diskutera, tycker jag. Efter skolan var jag en stund med Anna nere i centrum o köpte lite goa grejer som vi sedan, eller iallafall jag, tryckte i mig på en sekund :) En sockerdonuts, muums! :P
Iallfall, så nu måste jag plugga, eller, med ett finare ord, studera till engelskaprovet imon. Inte mycket jag hajade om reflexiva pronomen. Ni som inte fattar vad det är, kan googla eller någt. Så nu är det marsh iväg från bloggen och in på glosboken.se . En väldigt bra sida för dig som vill träna på alla sorters glosor eller ord. Tummen upp för den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback