The 25th of October 2010

Idag är en väldigt speciell dag för mig. Idag firar jag att det var ett år sedan jag, Emma och Jasmine, stod i Nordstan i Göteborg och fick krama och träffa vår största idol (som var deras största idol, ). Det var fantastiskt! Jag glömmer aldrig hur varm jag blev inom mig(det ser man väldigt tydligt på bilden med mig och Alex, alldeles röd!).
Det var iallafall väldigt speciellt för mig! Alex är en stor del av mitt hjärta, och jag uppskattar honom med stolthet!
Nu blev det väldigt vackert här, så får nog avsluta med ett: :love:
Iallafall, här kommer ett collage som visar all min lycka! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi vilken rolig mustach han hade MEN gud så snygg han e! ♥ :D

2010-10-31 @ 10:01:22
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: klara

har du träffat Alexander Rybak? Sök gärna min blogg klaraochfelicia.blogg.se och klaraochjosefine.blogg.se

2010-11-03 @ 12:18:42
URL: http://klaraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback