Hej

Hej hej alla skolstartare!

Hur har ni känt inför första skoldagen? Jag hade lite lätt ångest igår innan läggdags, men det hör väl till? :)

Idag efter skolan stack jag med Anna & Ida o vi kollade var man kan hitta sommarjobb, småshoppade lite och tog oss en snabblunch på McDonald's! Fin dag!

Ikväll, kl. 21.00 kommer ju "Inför Eurovision Song Contest" på Svt1 igen :) Det vill jag inte missa !


Förresten, ni får gärna gå med i min FB-grupp → Vi som tycker Andreas Johnson borde knipsat sin scarf i "Inför ESC 2011" Klicka på 

Gå med!


Kommentarer
Postat av: little me!

SV: Jasså tycker du:)



Okej, men det ska jag fixa.

Kram.

2011-04-27 @ 20:48:23
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback