Sånt här gör mig förbannad!

När andra bloggare, rent ut sagt förolämpar riktiga människor. Personer med känslor, behov, liv! Hur i hel*vete kan man då sitta med sina feta fingrar och knappra in detta i ett inlägg!? Jag blir vansinnig! Om detta hade gällt någon helt annan person. Som..Justing Bieber, Marie Sernholdt, Ulf Lundell, Loket.. Det hade inte spelat någon roll! Det är det som står som gör mig så otroligt förbannad! Hur kan man ens vilja dela med sig en sådan känsla till folk. Det klart man får känna något sånt här, men vafan, har man ingen empati i kroppen !??

Bara för att man är en offentlig person som delar mycket av sitt liv, har andra då rätt att skriva skit om den? NÄE!
Fy fan, alltså! Ni får verkligen, verkligen ursäkta mitt språk, men läs titeln på inlägget..sånt här gör mig förbannad!



Men, då...kommenterade jag detta!



Kändes så jäkla bra efter det!


Det är bara att ta lärdom från såna här tjockskallar! Tips till er alla, stå på kändisarnas sida, det är deras liv, deras misstag, deras egendom, deras val. Vi obehöriga ska bara skita i det! Det är inte deras fel att journalister får mängder med pengar bara för att kränka personerna! Dom kan även inte påverka det som publicerats. Så, det är ett tips och ett vädjande från mig. Tro inte på någon, ta inte in det som står i bloggar, facebook, tidningar, i reklam.. INGET! Så ser livet ut idag. Man kan inte tro på något längre! Så man får skapa sina egna tankar och teorier och ha tålamod, tolerans och empati, emot alla!


För att.... detta var INTE bra skrivet!


Kommentarer
Postat av: little me!

Seriöst hur sjuk får man vara???

Det var ju typ ingen förklaring varför personen tycker så, bara skriver så för att vara märkvärdig.

Fy fan, hur jävla dum i huvudet får man va???

Det var super bra, det du skrev!!!

Han är bara en människa, seriöst get a life!!



Kraaam:)

2011-04-04 @ 17:04:55
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt om ni tog illa upp. Har tagit bort det nu.

2011-04-05 @ 04:55:26
Postat av: Jessika

Hej!

Det var ju verkligen idiotiskt skrivet och jag förstår att du blev väldigt arg! Bra skrivet tillbaka men du, låt det inte störa dig, den personen verkar ju minst lika sjuk som han påstår att Alexander är.

Jag tycker att du skrev ett bra svar och att du gör rätt som ställer upp för Alex!



Kram från en annan Rybaklover<3

Ps. Jag tycker din blogg är toppen! ;)

2011-04-07 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback