"Hej, en fråga"


Fick ett jättesött mail idag från Lina! :) Hon skrev en massa fina saker, samt en fråga. Och med Linas tillåtelse, får jag lägga ut detta mail, med cencurerat på avsändarens och mottagarens namn.


Jag vill börja med att säga, Tack Lina! :) Ett otroligt fint brev! Jag uppskattar ditt tålamod och din sympati! :) Det är riktigt roligt att jag får såna här saker! Jag som trodde att jag själv, var den enda läsaren! (Hehe)

Ett riktigt fint brev, kräver ett riktigt bra svar!

Jag har inte valt något gymnasie än, men jag vill jättegärna börja Samhäll-Media. Här där jag bor, har man ingen egen media-linje längre, utan då måste man gå samhäll-media eller estet-media. Så detta passar mig utmärkt! :)

Kram!
P.s.s: Jag ska verkligen försöka, och jag lovar att skriva åtminstonde några år till ;) Tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback