Hopp hopp

Good morning..eller Good afternoon ska de va ! :)

Hur har ni det egentligen? Känner att vi..tappat kontakten lite. Å det tycker jag är väldigt sorgligt.. Var är mina läsare?
Jo..förvisso sa jag att jag inte skulle blogga så mycket på sommaren, men nu börjar jag få gnistan tillbaka. Gött, va? :)

Så, nu kan ni komma tillbaka, hehe.  Komsikomsi! ;)

Än sålänge, har jag utnyttjat dagen på följande vis:

Vaknat, kollat på Project Runaway medan frukosten, hoppat studsmatta i 30 min, duschat, bloggat!
Inte jättemycket, men inte så konstigt när man vaknar vid elva varje dag. Det börjar faktiskt bli lite tröttsamt. Vill komma tillbaka till vanliga rutiner igen. Kommer säkert tycka tvärtom när man väl börjar skolan igen, så jag antar att det är bäst att bara njuta och ta vara på sin chilla-sommar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback