Spanska

Hejhej , god morgon på er!

Sitter här på spanskalektionen, jag vet..säg ingenting..schh ;)

Ska skriva rent ett arbete om Peru som lär dröja lite, så har lite svår att komma igång känner jag. Men jag kände verkligen för att blogga! Roligare när det händer något, inte sant?

Ahm här, min kompanjon i skrivandet googlar för fullt om Perus kultur. Hon är duktig hon :)

Idag blir en rätt lång dag, slutar 15.30 (!), usch, avskyr onsdagar.. De är de längsta dagarna, med de längsta lektionerna. Ska även ha glosförhör idag. Som tur är har vi vikare, så då blir det inte så nervigt, eftersom vi har det i helklass, muntligt.. Gillar inte riktigt det.

Oj! Jaså nu gick Ahm in på facebook! :O Ajabaja ;)

Hehe nåväl, jag är ju inte bättre jag! ^^


Nu ska jag skriva vidare, vi höres senare! Puss!

Btw, vi har inte mac på vår skola -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback