The Sims Spcial - Facebook

Jag antar att de flesta av er där ute har Facebook? Alla har det faktiskt inte, men marioteten har det, och många ungdomar spelar Sims 3, och då är det ju en bra kombination, det som jag ska rekommendera...

The Sims Social , är ett Facebook-spel. Som Sims, fast annorlunda animerat, och inte alls som det riktiga Sims. Alla vi Sims-älskare har väl "The Sims (Ett)" hemma? :) Så är det ungefär. Ni kan se det här nedan på bilden.

Först var jag väääldigt kritisk till detta och tyckte "Ska dem förstöra hela Sims-idéen!???" Men nu när jag prövade det, så är det faktiskt rätt mys! Alltid något att göra. Dessutom är de flesta ljuden och musiken den gamla, och det gör det extra kul :) Ett bra sätt att fördriva tiden om sommarlovet blir för långtråkigt! ^^

Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback