Hagmans konditori

Hello! :)

Här kommer en kommentar som ofta uppstår i min blogg..:"Ursäkta för den dåliga uppdateringen!" :) Men shit happends :)

Har haft rätt mycket nu de sista veckorna innan lovet, samt lite julstress och sådär. Jag antar att det hör till julen på något konstigt och opassande sätt.

Hursomhelst, anledningen till detta inlägg var att jag skulle prata om min underbara fredag! :)
Den var ljuvlig! :) Först var jag och Anna i GBG och shoppade och hade skitkul som vanligt, senare på kvällen fick jag stressa hem, för att stressa tillbaka till Göteborg för att rusa in till Lorensbergsteatern (där jag såg Alexanders konsert den 25 Oktober 2009, bra att tillägga) för att se HAGMANS KONDITORI med GALENSKAPARNA & AFTER SHAVE! Jag säger bara WOW! Dom är la för goa! :)
Själva "pjäsen" eller vad man kallar deras shower, utspelade sig både i nutid och på 50-talet. Annorlunda med allt det som dem har gjort under deras 29 år ihop. Men bra det med! :)
Det som gjorde det EXTRA kul, var att vi satt längst fram i mitten, alltså dem bästa platserna enligt mig :) Lite kul att dem tittade ner på oss med jämna mellanrum. Särskilt Jan Rippe och Anders ;)

Så för er som är i min ålder och inte växt upp med dessa goa gubbar, ni har tyvärr missat något! Några i klassen känner med mig, och det är tur för dem det. Men andra tyckte det var sämre att missa Idolfinalen...Aaaa vässt! kände jag då :P No way! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback