Ett äkta fan...

Innan jag träffade prins charmtroll...ni vet alla vem jag talar om..*host*Alex*host*..hursomhelst..

Då var jag TOKIG i Indiana Jones-filmerna..och skådespelaren Harrison Ford då naturligtvis. :)

Nu under veckan, tror jag, har alla fyra filmer visats på tv. Då hade expressen lagt ut: Vad kan du om Indiana Jones?

Självklart hade man 13 av 13 möjliga ;) Är nog ett äkta fan :)


Klicka på mitt resultat för att komma till webb-testet!






Indiana Jones starring Harrison Ford, 13th July 1942

De visste ni inte va..? Att jag var ett fan av Indiana Jones..

Rätt mycket ni inte vet om mig, både bra och dåligt, men kanske ska göra en liten snabb "Visste ni att...." ? :D Får se! Nu ska jag plugga, ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback