Peppar inför imon!

Imon är det ju Fredag, den 7 Januari. Då frågar man sig själv.."Hmm.. är det något speciellt imon?" Svar: JA!

Imorgon är det ju säsongspremiär av Let's Dance 2011. Ser så himla fram emot det. Har ju spanat på några klipp från Alexanders träning( länken från förra klippet) och det ser väldigt bra ut! Så tveka inte att rösta på Alexander imorgon!

Såg på Aftonbladet.se där man kunde rösta på vem som man tycker ska vinna hela tävlingen. Såklart hade Alexander mest procent! :) Detta kan bli spännande!

Jag tycker även det var bra gjort av Alexander att välja den svenska tävlingen, när den faktiskt finns i Norge också (Skal vi danse?). För nu kan ju jag njuta och rösta hur mycket jag vill :D Bra va? Så, Tack Alexander :love:









Somsagt, kl 20.00 imorgon!
Å glöm ej å rösta!

Så, LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: jasmine

jag röstade på alex på aftonbladet! :D

2011-01-06 @ 20:45:33
Postat av: Ottilia

Sv Jasmine: De e bra jasse! :D:D Rösta även imon :P ;)

2011-01-06 @ 21:54:00
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback