Då ska man iväg då..

God morgon alla!

Idag bär de iväg för oss med husvagnen. Så ni får gilla allas Alexanders facebook-inlägg och youtube-klipp åt mig! Lovar ni det? :)

Just nu håller vi på att lassa in allt i husvagnen, mata kaninen, fixa lite här hemma och massa sånt. Många tänker "Satan va soft, bara ta med ett hus på hjul och njuta!". Så är det inte.. man måste ha med kläder till alla, fixa vatten, städa den innan, packa med förtält och utemöbler, allt möjligt! Massvis!


Bild: Ottilia

Kommentarer
Postat av: little me!

Du ritar så otroligt bra!! Jag fattar inte hur du kan göra det på paint, när jag ritar så blir alla linjer ikke raka o ja vet inte vad.



SV:Ja, gu tiden går fort ibland...

Men ångrar verkligen att jag ikke hittade The Ark tidigare, buhu. Men jaja:)



SV SV: Haha, det är ikke fel med biffiga armar, men det ee ju kul om armarna ee lika biffiga, höhö.

Kramisar!

2011-07-04 @ 12:12:51
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: little me!!

SV: Thiihi, tack så jätte mycket.

Ja, övning ger ju färdighet! Så jag får väll öva o öva.



SV SV: JAAAAA, när sommaren är sluuuut. Fan va ja kommer böla! Men de kommer alltid alltid finnas i mitt hjärta:)



Kramisar!

2011-07-04 @ 13:44:22
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback