För varenda unge!


Ni läste mitt senaste inlägg, hoppas jag. Nu har jag fått nya krafter!

Jag lever på 1 050 kronor i månaden, och klarar mig knappt. Men nu får jag allt börja lida ännu mer! För nu vill jag bli Värdsförälder på Unicef, genom att skänka 100 kr i månaden! Gör det du med! En hundralapp mer eller mindre..det köper vi väl ändå upp på godis! Det är nu som det är kris, det är värre än någonsin! Vi är alla människor, så varför ska vissa behöva lida bara för att de slumpmässigt råkade födas i just det fattiga landet? Det är aldrig deras fel, så...Gå med nu, idag..nu!


bloggare-varenda-unge-200-150-flicka


Kommentarer
Postat av: Petra

hej! tack så mycket för hjälpen! men ennu en fråga har jag och det är: vet du om man kan sätta många bilder åvanpå varann och sedan skugga dem så att det är typ genomskilnit så att alla bilder synns på samma gång? hoppas du fatta... men ja kan nog förklara bättre ifall du int förstod! :)



kram

2011-07-21 @ 17:54:14
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback