H.H konsert!

YES!

Nu är det på G! Nu håller vi på och fixar oss med Håkan-tshirts, broscher och ankare runt halsen! Inför Håkan Hellström-konserten idag i Linköping! Wooo! Jag är taggad!!!

Vi åker kl 10, är framme kl 12, och ska övernatta med tält en natt efter konserten. Det blir ju så sent att resa i 2 timmar mitt i natten..

Så nu blir det att köa i timmar, som vanligt. Det är ju det vi är bra på ^^ Ha det!

( Klicka här för att komma till min Youtube-kanal för alla mina tidigare videos från Håkans 2 senaste konserter i Göteborg )



Kommentarer
Postat av: Carla

Hejhej!

Carla från Smeet.se här :)

Tack för din komentar! Din blogg är också superfin!

Hoppas vi hörs snart :)

Och ha så roligt på konserten ^^

/ Carla

2011-07-28 @ 11:17:57
URL: http://www.Justcarla.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback