Jag är hemsk, jag vet..

Förlåt, förlåt!

Gud..vad ni har fått vänta, i flera dagar! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Detta "Förlåt-inlägget" skulle t o m kommit i förrgår! :( Sista gången..förlåt! :'(

Det är så att...jag har tappat lusten att blogga.. Men bli inte oroade, jag lär komma tillbaka. Men nu på sommaren blir det ofta att man kommer ifrån bloggandet. Ni vet ju själva, ni bloggare.

Imorgon ska jag till stan och shoppa :) GinaTricot har fått in nya grejjer :) Det ska checkas! Sen ska vi fixa iordning lite här hemma, och på torsdag blir det gym! :)

Låter väl bra ? :)

Nu vet ni lite iallafall!

Jag lovar att jag ska visa det jag köpt + den där väskan jag snackade om i mitt senaste inlägg :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: J-Zee

Japp, du är hemsk! Jag har inte haft något att läsa på flera dagar.. :( Äh, skoja bara xD Men sluta inte blogga bara, ta en liten paus om du behöver!

Kram<3

2011-07-20 @ 13:06:09
URL: http://j-zee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback