Man ska ha husvagn!

Japp...imorgon smäller det. Då åker jag iväg till Uddevalla med familjen för lite campingsemester! Det ska bli roligt, eftersom det är första riktiga saken vi gör nu på sommarlovet! :) Skönt att komma från denna kommunen också :)

Dock har jag inget Internet där, så  jag får väl försöka göra lite tidsinställda inlägg, kanske? Eller så försöker jag gå in via mobilen, men som ni vet så har ju jag en 3 år gammal mobil, så kanske inte funkar. Men, vi får se. :)

När jag tänker barndom, och tv. Så kommer jag alltid och tänka på Galenskaparna och After Shave. Visst så finns ju alla barnfilmer och bolibompa och så med. Men, när jag tänker på semester. Tänker jag på det här! Enjoy!


Kommentarer
Postat av: little me!

SV: Visst blev den, höhö...tyckte den blev hel ful XD Min arm blev helt ja, biff:)



Super söta Alix ponken, haha:)

2011-07-03 @ 18:02:57
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback