Sommarintervju

Denna är en riktigt underhållande intervju, eftersom det handlar om hur Alexander ser på sommaren. Den är på engelska, men finns även på norska - här.

På många punkter har vi vissa likheter faktiskt. Det här med att vi hellre sitter inne och spelar dator/videospel när det är fint väder ute, än att gå ut och göra något! ;) Fråga min familj, dom får tjata ut mig i solen ;)

Enjoy!





Jag tycker Alexander är en bra förebild på nästan alla plan, men en grej som verkligen visar att Alexander är en go, stabil och smart person är.. han dricker inte. Ett exempel- snabbfråga nr.4

Jag menar, hur kan man inte tycka Alexander är vettig i det han gör och säger? Dom som inte förstår sig på Alexander, förstår jag inte mig på!

Kommentarer
Postat av: Rosetten

Asso TAAACK för din blogg!!! Hehehe.. Aja, naww va gullit att han hellre dricker grape juice ist för alkohål<3 stavning

2011-07-14 @ 20:54:22
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback