Firade skolavslutningen med shopping med Anna :)

Hej!!

NU ÄR JAG FRIIIIII! :D
Skolavslutningen blev lyckad, men det är den långsammaste timmen ever! :S Bööh!

Betygen är jag grymt nöjd med än vad jag räknade med att få :)
Så jag och Anna tog en sväng till Göteborg och chillade :) Hade bara 2 saker planerade att fixa i stan...

1. MAT PÅ BURGER KING!!!!

2. ALEXANDER'S SKIVA!!!!

Skivan skulle vara min födelsedagspresent från Anna! :D Dock FANNS inte skivan än! :O Idag släpps skivan i Sverige, men ingen affär i Nordstan hade den! :S Weird! Så är väldigt besviken, men ska försöka på Bengan's om några dagar :)

Men..vi hade grymt kul, köpte mjukglass/kulglass och jag fick köpt lite iallafall :) Enjoy!

Denna ska jag ha när jag går bredvid Anna :))

T-shirt 99 :- GinaTricot

Hatt 235 :- Accessorize

Halsband 130 :- Accessorize
Fick även denna ↓ när jag fyllde år av syrrorna :) Att ha på nyckelknippan :)


Det var allt! Ha nu ett underbart sommarlov! Det ska jag ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback