Ha den äran, syster!

Idag fyller syster Linnea 19 år! Wooohoow! Grattis! Vill också va 19 ;) Tagit studenten, får gå ut på krogen och ta körkort (redan förra året) och allt som man får göra.. Vad kan en 15 åring göra? Jodå..men det är ju liiite för intimt ;)

I morse kom vi in och sjöng för henne med paket från oss familjemedlemmar :) Jag och Elvira hade planerat att sjunga Håkan Hellströms "Kom igen Lena" med egen text och det blev jättebra, med tanke på att vi skrev ner texten en kvart innan vi sjöng den :) Hihi :) Så det blev lyckat! Mamma grät som vanligt :) Hehe , sååå bra va den faktiskt inte :P Men ni vet...mammor :) :love:

Detta fick Linnea av mig i present! :D Om jag hade fått något sånt, hade jag fått panik av glädje :) Enjoy!


Det är en t-shirt med trycket "Nu kan du få mig så lätt!" som är en låttitel av H.H
Sedan fick hon en bok med texter om ett "popfenomen" :)

Kommentarer
Postat av: anna

Vart har du köpt tröjan :) ?

2011-06-27 @ 13:45:52
URL: http://annakallasen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback