Impuls-shopping!

Hej! Impuls-drog till GBG med syrrorna !

Direkt efter förra inlägget drog jag på mig skorna och hängde på syrrorna till en sväng till Nordstan! :D
Linnea som fyller år idag ska ut och fira det ikväll med vännerna och ville ha en ny klänning, så det var mest fokus på henne med tanke på att vi hade 1 ½ timme på oss bara :o

Men... fick köpt en grej.. en väska på Missäy! Woohoow! Har verkligen behövt en bra väska.. ni ska se min nuvarande.. fy fan!
Jag älskar den, den är rymlig, snygg och behändig, men otroligt trasig! Så är ju lite sorgligt att inte använda den mer, men..:( Vad ska man göra?

Min nuvarande:
Ni ser nedan, att man kan dra bort läderbitar från väskan! :o Riktigt dåligt! Men haft den i 2 år nu så de kanske är dags för en ny nu då?


Älskar min nya speciellt, eftersom jag ääälskar knapp-strukturen på den! Enda sedan jag blev ett STORT fan av My Chemical Romance, så har jag älskat det!

M.C.R :love: ↓




Mwah! :D Najs, huh?

Och ja, den är blå :) 199 :- på Missäy!

Hittade en till väska som jag dog för!! Så ska köpa den vid senare tillfälle, men snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback