Intervju med Alexander & Mats

Ja, som vanligt slumpade jag runt på Youtuben och tittade på lite nya klipp, lite gamla, några favoriter etc. med Alexander. Där fann jag denne intervju med Alexander och Mats Paulson i Sommarmorgon. Denna radiosändning skedde strax innan de begav sig till Liseberg.

Jag tycker den är värd att lyssna på för att det är väldigt blandat i kategorierna, både om hur de båda valde att samarbeta, vad som skett och vad som kommer ske på Lotta på Liseberg (20 juni) och den allt möjligt. Det finns även svensk text för er som inte riktigt förstår norska.

Är det bara jag, förresten, som tycker att det är oerhört lätt att förstå Alexander, att han har en väldigt enkel norska? Man har ju hört den allra mest obegripliga norskan, så man är ju glad att han är så förståerlig ! Det vara bara en liten parantes.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback