Otrohetssajter !?

Något av det värsta som finns i Sverige...Otrohetssajter! Vafan är det, egentligen? Är dom dumma i huvet!?

Tror folk på fullaste allvar att deras liv ska bli bättre ? Och sajterna tjänar ju som fan på andras fega bekostnad!

Under många år av olyckligt vetande, har jag stört mig på detta..men aldrig kommit fram till hur jag ska uttrycka mig...Screw them!

Har man väl gått in i ett förhållande så har man ju valt att leva så, och då får man följa lagen och moralen, och visa respekt till sin partner som är lyckligt ovetande. Om man har ett förhållande, och vill gå över till ett annat..GÖR SLUT FÖRST!


Som jag brukar säga...Har du problem..lös dem, sen kan du gå vidare i livet!

P.S Lova mig att ni aldrig gör något sånt dumt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback