"Sommar sol och vi har kort, tajt kjol...."

Åååh, vad varmt det har varit idag! Känner ni också det?

Sitter här uppe på rummet och plågas av svetten som rinner ner från pannan..Usch!

Idag har jag somsagt städat lite och så, och det var ju inte helgens höjdpunkt, men efter det så gick jag o syrran till solariet och tog oss 20 min var :) De va gött, även om det var fruktansvärt varmt! Ni kanske tänker "Eh...onödigt med solarium när solen steker ute!", jo, så tänkte vi med, men vi gjorde de ändå :)

Efter det tog jag en dusch här hemma och sedan ett bubbelbad :) Så nu var man fräsch, fram till nu då, när svetten bara öser ner..hmm..:/

Så nu ska vi strax grilla här! Mmmmmmmm :) Längesen! Ska bli gött, är jäädrigt hungrig *kurrikurrikurr..* ;)

P.S: Håller på att ladda upp HD-kvalité videos från Håkan-konserten nu på Youtube. Det kan dröja några dagar, eftersom det är i HD och jag passade på att filma mycket. Men ni kan hålla utkik eller prenumerera genom att klicka här, på → jennahsotto ← som min YT heter :) Där finns även videos från föregående konserter med både Håkan & Alex :) Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback