Sommar, sommar, sommar!

Det är dans i folkets park!

Ne, inte idag :)

Idag har jag bara legat ute i den otroligt stekande solen, påbörjat en roman av Anna Jansson, spelat spel med Michelle och fått lite färg :)
Dock inte mer än förväntat! Har legat ute nästan varje dag, osså händer det typ ingenting med mig. Jag som alltid får asmycket bränna ? Jaja, imon åker vi till havet, så det ger ju oss en bättre möjlighet till brynnska :)

Nästa vecka bär det även iväg till Uddevalla, campingen Hafsten där vi ska tillbringa hela veckan med Anna, min moster, och Oscar, min kusin! Blir mysigt! Det är en tradition att vi alltid åker dit med våra husvagnar och har det bara så jäkla gött! :)

Det är bara jag i mitt gäng som drar ut med husvagn på somrarna. Alla andra har rätt dåliga erfarenheter och tycker bara att tiden står still. Det beror ju på om man har ett roligt sällskap med sig, eller hur? :)
Så nu, går jag inte ut och solar mer idag. Jag ska byta om till normala kläder, ta en sval dusch, städa upp rummet mitt, och bara njuta av kvällen! Lite senare ska vi även skruva upp studsmattan i trädgården! Det är nästan bara fördelar med den. Den är kul, man rör på sig, man kan sola på den..etc..etc..etc. :) Enda nackdelen är väl att den är väldigt stor, och därför tar den mycket plats. Men vad gör man inte för att ha det roligt! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

är du med alexander rybak?

2011-06-28 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback