Tuesday

Hej!!

Sitter här hemma hos pappa och ska ta bussen som går 19.36 hem till mammi. Har spelat sims, kollat nätet, tittat på "Big Daddy" på TV och käkat Lasagne :) Mmmmmmmmmmmm..:P Så är livet när man är ledig! Gött! :)

Har inte jättemycket att säga mer..på onsdag-skolavslutning och sen inte en enda stressdag förrän om 10 veckor! =D
Så vi kanske hörs sen då :) Hej!

P.S: För er som undrade om jag hade några videos från Håkan Hellström-konserten den 4/6 ..

Svar: Yes! Jag har massor! Håller på att ladda upp låtarna på Youtube i HD! Här nedanför är de som ligger uppe nu, men håller på var dag och laddar upp. Det är bara det att det tar ca 170 min/ video med tanke på att det är HD :)

Så..Enjoy!

Tror Håkan kikar in i kameran vid ca 0:28 ? :)

 

 

Prenumerera på min kanal som finns här - så kan ni hålla utkik när det kommer upp mer på Youtube!


Kommentarer
Postat av: little me!

Japp, det gör det...ser ut som han kollar in i kameran, trevligt!!

KRAAM!

2011-06-14 @ 12:40:53
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback