Fick en flashback igår..!

OMG! Igår låg jag och syrran o strösnackade lite innan vi somnade, och när hon sa "chips" i en mening, fick jag värsta tillbaka blicken på mitt ABSOLUTA favoritbarnprogram som liten, ååååh! Älskade det och gör det fortfarande..

MORF! Minns ni det? Små lerfigurer som bor på ett bord och snackar jättegulligt!!

Sökte genast på youtube och där fanns det, iochförsig bara på engelska, men men! :D:D


(På engelska heter det Morph. Här nedanför är några klipp jag verkligen minns , och älskade..var kanske 4-5 år då) NOSTALGI!






 

 

Minns någon av er detta?


Kommentarer
Postat av: Josse

haha, absolut! =D så himla söt var/är han =P fast jag hade inte heller sett det på ett tag ^^ tack för det! =)

2011-03-20 @ 11:41:44
Postat av: Anonym

Ja, jag har sett det

2011-03-20 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback