Idag - Studiedag!

Tjoolahopptjoolahej på er!

Idag var det studiedag för min skola, gött va? :) Även ledig imon, då ska man dra iväg på en liten fotograferingsrunda med kusinen Ossi (Oscar). Fick köpt lite, men inga kläder dock, hade inte tid för sånt idag. Då var det mest fokus på min syrra som ska ha skolbal och student till sommarn o..ja, sånt är ju mycket viktigare.

Fick köpt ett par riktigt balla stövlar! Har inga stövlar, och när man ska ut i det våta vädret är det bra att ha, dessutom slipper man ju känna sig klumpig och ful på samma gång :) Dessa var väldigt nätta och fräna ! :) 249 :-


Sen lite sånt här..bra att ha.. ;)

(25 % rea...;) )

Sen dessa solbrillor, bra när även dessa var på 25 % rea, o snygga :P Bra å vara först med sommarplagg och sommaraccecoarer.. ;)


Sen...blev man ju såklart lite smått godissugen..så vi drog in på Rusta för att kika lite, sen har dom ju alltid lite godis vid kassan där..så, jag kollade och kollade runt efter något gött.. plötsligt ser jag en påse för 11 kr..med godis-sedlar! Haha, aldrig sett förut. "Jaja" tänkte jag.."köper väl dom dårå!". Åsso gjorde jag det. Dom var lika tunna som sedlar och med riktigt tryck på. De fanns i gult och rosa..smakade som..ni vet såna där nattvardsoblat..fast lite sötare..hmm, konstig smak.. ingen favorit direkt..fick med en hel "pengabunt", så lär få sitta här varje kväll nu å tugga pengar xD

Om ni gillar smaken av papper blandat med socker, köp på!
Gillar du inte, köp inte!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Min bror hade köpt såna godis-sedlar och jag fick några... De smakar ju typ vidrigt.. xD

Svar: Hehe, jo de gör dem ^^ Men man fick ta vad som fanns...;)
Ottilia

2012-10-15 @ 13:39:49
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback