Okej..nu gör vi det här...

Okej..jag vet att ni har kommenterat en hel del om en viss händelse angående Malin och Alexander. Jag vet..
Ville egentligen inte ta upp det eftersom detta är en fanblogg, ingen skvallerblogg. Vill ju helst bara skriva bra grejer om Alexander. Men detta får väl bli ett undantag då.

För er som inte vet, så har det stått under veckan i SE&HÖR att Alexander och hans danspartner Malin hånglade passionerat på en av Stureplans klubbar. Jag ska börja med att säga..jag har ingen som helst mer koll än vad ni har. Jag har bara sett en bild i SE&HÖR som ser ut såhär:

Som det står överallt, så är Alexander och Marias förhållande nu officiellt. Jag har ingen aning om när bilden togs, kan det ha varit innan Marias och Alexs förhållande?

Många fans har blivit så besvikna över detta att de till och med har lämnat Alexanders fansida på facebook. Tänka sig! Personligen tycker jag att, om det stämmer, att detta skedde under deras förhållande, tycker jag det är rent ut sagt svinit att göra så. Så gör man inte. Det är inte heller en vänskapspuss, det är en passionerad kyss/hångel med handen på Malins rumpa.
Men, detta angår ingen av oss, oavsett om Alexander är en kändis eller inte, det är hans val. Och somsagt, SE&HÖR kan ju faktiskt ha tagit en gammal bild som kanske togs i slutet av december 2010 och lagt ut den nu, passande. Iförsig står det ju datum..men. Vem vet? Dom är ju förjävliga alla dessa skvallerblaskor!

Vi får väl helt enkelt bara vänta å se. Blir det ett brake mellan Maria och Alexander, eller är detta helt å hållet "påhittat" om ni förstår? Mer än såhär ska vi nog inte komma, vi får vänta till Alexander personligen fäller en kommentar om detta. Han är vår "vän", och man ska ändå visa hänsyn och inte ha en massa fördomar. Man kan heller inte tro att han är någon gud. Det är han inte. Han är en människa, precis som oss andra. Alla gör misstag, alla har rätt till dem, och alla kan göra det bra igen. Sådeså!

Hoppas ni fick reda på det ni ville veta. Kram!

Kommentarer
Postat av: Josse

jag håller med dig. för eller senare kommer man ju märka.. tidningar är liksom tidningar.. så jag håller med dig på allt du skrev! hoppas det löser sig för honom på alla plan - längtar till fredag ^^

2011-03-21 @ 17:25:23
Postat av: Tjo

Men kan du berätta alla texter vad den står på bilden?

2011-03-21 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback