ESC 2011's Final!

Hejhej!

Sitter här med familjen och checkar ESC's storslagna final! :) Ni hejar väl på Eric Saade nu då? :) Det gör jag, självklart! Nu när inte Alexander är med, så kommer ju en ny liten gobit :)

Samtidigt som jag sitter i vardagsrummet med familjen och kollar tvn, sitter jag även på nrk.no och snackar på LIVE-chatten med ALEXANDER RYBAK (!) som sitter i pressrummet och chattar och håller sig uppdaterad med Norge. :)

Han har bra tankar om Sverige ikväll iallafall.. ;)
Medan han sitter via NRK's hemsida och chattar med ESC-fans, bär han även gulblått, dagen till ära ;) Är det för att han hejar på Sverige? Eller kanske...Ukraina? Eller tycker han bara det är snygga färger som matchar bra ihop.? :) Vad tror ni?

Alexander...jag visste att du älskade oss svennar ;) :love:

Kommentarer
Postat av: vick

Åh Rybakis ! <3

2011-05-18 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback