Jordens undergång idag...not!

Gick Jorden under idag? Nä! Just det!


Det har ju pratats mycket om att Jorden skulle gå under idag och börja med att utplåna Nya Zeeland kl 18.00, och som sedan skulle svepa över resten av planeten. Jag har inte känt eller sett ett skit. Den som kom ut med dessa teorier är ju en 89-åring troende man. Jag tror varken på detta eller 2012, men självklart ska man ta varje dag som den kommer och alltid sluta fred med sina nära och kära.


Jag tror inte man kan lita på massa teorier, jag tycker man somsagt ska ta vara på livets få dagar och göra sin egen tolkning av Jordens undergång. Men det är troligtvis inget som kommer ske nu, utan när solen slocknar. Sov nu gott, HELA natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback