Kalla mig Otto

Det var änna längesen jag la ut lite info om mig, eller hur? Sån där random info.
Så här, enjoy! :D


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 st
Vad tycker du om kärlek? Utan kärlek är man rätt så körd..
När kramade du någon sist? När syrran kom hem i eftermiddags :)
Saknar du någon speciell person? Ja..:( Min fd bästa vän ..
Har du svårt för att bli kär? Japp, jag är kräsen, serru ;)
Är du singel? Japp, tyvärr...
När fick du senast en komplimang? Anna sa tt jag va klyftig för ca 2 timmar sedan på Facebook ^^

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jag har svimmat, räknas det?
Hånglat med nån riktigt ful: Fan heller...
Hånglat med fler än 50 pers: Eh...ofta man har..?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej? Man e ju inte nån jävla slampa ?
Gjort något riktigt dumt? Har man väl gjort, men inget allvarligt...
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, och det hör till i livet.
Åkt ambulans? Nix, men skulle gärna göra det ;)
Åkt polisbil? Aldrig det heller, men vill!
Gjort nåt olagligt? Thjaa..åkt utan bilbälte? ;)
Fått din mamma att gråta? Jadå, men som jag minns, bara glädjetårar eller om hon visat sympati för mig.
Slagit ner någon? Ne, men skulle fan vilja ;) Nee, skoja..(skojar inte ;) )
Skämts över dina föräldrar? Ne..men jag kanske e onormal..?  
Sagt jag älskar dig och menat det? JA!?
Tar du droger? Vilken jävla fråga, fan heller! Sånt där pysslar bara personer med låg självkänsla och depression på med!
Dricker du? Asså...? Lagen säger över 18 på krog, så nää! 
Vilka kläder sover du i? Trosor :D
Vad hatar du verkligen? Hmm..Justin Bieber! Haha, ne skämt åt sido! Ne, jag hatar Sverigedemokraterna och folk som tror att de är mer värda än andra. Fy fan alltså! (Och att folk använder Internet Explorer som webbrowser!! >: ( )
Varit kär? Ajjemen! Är liiite nu, men de e ändå kört ;)
Är du ensam nu? Japp!
Vill du gifta dig? Yes! I kyrkan med maffiga tårtor! :D
Vill du ha barn? Vem vill inte !?

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Anna & Ahm på Valborgsnatten ;) (Vi delade på en 90 cm-säng ;) )
Såg dig gråta? Syrran tror jag
Fick dig att gråta? Söndagsångest och PMS ;)
Du delade en dricka med? Jag & Anna :)
Du gick på bio med? Oj! Det var längesen, men ska på bio med Anna :)
Skällde på dig? Lärarna efter potatis-incidenten, Haha! (Inlägget finns några inlägg nedåt)
Sa någonting till dig och vad var det? Min "plast"-syrra : Jag har dammsugit toaletten.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nix :D jag är för det mesta glad!
Kramat någon? Yes, Många!
Pussat någon? Nix
Köpt någonting? Ja, två presenter och en studentgåva till syrran (tar studenten imon)
Sjungit? Jag sjunger alltid :D
Saknat någon? Ja.. :(

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja!
Systemkamera? Absolut!
Telefon på rummet? Ne, men mobilen ligger på nattduksbordet, så den är väl i rummet ;)
Egen dator? JA! Två t.o.m :D
Könssjukdom? NEJ!
Bra kompisar? Ja :)

 

Det var allt! :D Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback