Konfimation 2011

Idag är det min konfimation. Bra eller anus? Faktiskt..inte anus denna gången. Nu känns det lite kul att det blir av och att jag sedan fått detta gjort! :) Nu kan jag gå vidare i livet utan att undra vilken religion eller tro man ska ha. Jag har bestämt mig. :) Men hur jag argumenterar, vet ni ju sen några inlägg tillbaka, mitt inlägg "Weird?".
Cermonin sker kl 15.00, så nu ska vi fixa här hemma, fixa i lokalen vi hyrt (vi blir tre stora släkter(!) och så ska jag fixa mig och förbereda allt. Kl 14.00 kör pappa mig till kyrkan för genrep.

Efter blir det kalas här hemma med big mama släkten och sen är dagen gjord :) Så ha de bra!! "Må Gud vare med er". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback