LOV!

Hurra! Från och med att skolan slutade idag, är jag ledig från (imorgon) onsdag-måndag! Wiiee! Härligt! Ett litet för-sommarlov ;) Allt är inlämnat i skolan förutom ett SO-arbete fram till 8 Juni, annars är det heeelt lungt och jag är överlycklig! Det har varit ett hektiskt år med 2 prov och 4 läxor/vecka. Så är det att gå i 8an, ingen dans på rosor direkt. Så jag tipsar er 7or...börja aldrig 8an ;) Hihi, ne, skämt och sido. Det är nog det året man utvecklas mest i ditt lärande tror jag, så det är bara att kämpa på. Man får ju alltid nytta av det i livet. Nu använder jag mig inte av en massa klyschor, utan jag tror själv att det är så.

Nu, slutpratat om det! Imorgon blir de student här, som för er som är avis på att jag är ledig imon...va inte det, det är mycket som skall göras inför en student, så gå ni klart i skolan..jag lovar, det blir roligare :) Iallafall på förmiddagen.

Kvällens planer:
  • Städa
  • Duscha
  • Äta
  • Sova
Haha, nice huh? :)

Jag som är så trött......tror jag somnar snart..inte bra..→        
(Animeringen ska föreställa Bella ifrån New Moon (Twilight) Hihi ) :D
Klicka på animeringen för att se några fler!

Kommentarer
Postat av: little me!

Då säger jag:

Börja aldrig 9an!!!!!!!!

Fan herre min get, vill inte göra dig skrämd, men lycka till, höhö.

Kraaam!

2011-06-01 @ 18:41:17
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback