Mina konfirmationsgåvor

Tidigare idag sa ju jag att jag skulle komma tillbaka igen med bilder på alla gåvor ifrån släkt och vänner :)

Här är dom!

Ett Star Wars Shack ifrån mina två systrar!
Som de flesta av mina läsare vet, så är jag ett Star Wars fan och är stolt över det. Det är ju de bästa filmerna som gjorts så..:) Dessutom har jag alltid spelat shack som liten med pappa och sådär så, jag kan ju grejerna ;)
Dessa två finesserna fick jag av min kära vän Anna, ni vet hon som alltid här hos mig på visit :)
Det är nageldekorationer och ett par lösögonfransar! Har aldrig prövat lösögonfransar så det ska bli kul att testa! :) Tack Anna! :love:

Denna UNDERBARA guldring fick jag av min kära mormor & morfar! Är så glad! Älskar ringar!

Åh! En till ring! Denna fick jag av mamma, pappa & min styvfar Janne :) Det är tradition i vår familj att varje konfimand får en guldring av föräldrarna vid denna cermoni! Tycker det är gulligt att det är så :) Den är så vacker också!!! Guld..mmMmmm:)

En jättefin sten ifrån min moster & kusin! :)

Money! (Fick sammanlagt 3...äsch, ni kan ju räkna själva ;) ) av släkten! De ska bl a gå till mitt nya teleobjektiv! :D:D:D Så tackar!

Fick armband av faster med familj :)

Fin ring + armband av mina styvsystrar! :D:D:D Just my style!

Fint halsband av mammi!!!

Fick en mängder av blommor också som var gudomliga! <3 Detta är bara EN bukett, av 7 ;)


Fick även 3 st linnen av farmor och farfar. Idag blev de det gula å ha här hemma :) Värsta mysisen är jag idag :)

Det var typ allt :) Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Tjo :)

Fina presenter du fick, diggar speciellt ditt schackspel :)

Kram :)

2011-05-17 @ 20:25:06
URL: http://j-zee.bloggplatsen.se
Postat av: little me

Men din rika lilla sak!!!

Ge till de som behöver, haha.

Ne, men gu vilka fina saker:)



SV:haha, ja Alex har en bra smak:)

KRAAAM!<3

2011-05-18 @ 19:37:29
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback