17 again

God morgon alla!

Just det, ni har väl dragit tillbaka klockan en timme idag? Det är väldigt viktigt om ni inte vill bli lurade att åka till skolan en timme för tidigt, vem vill det liksom? Så kom ihåg det!

Igår var det mys som vanligt i soffan. På fyran kom först "Så mycket bättre" och jag kan ju säga att förra året var mycket bättre ;) Dock följde jag det inge vidare då heller, men ja..

Sedan kom filmen "17 again" med Zac Efron. Har alltid tyckt att det ser ut som en otroligt löööjlig film och tänkt "Det är la som vilken high school-film som helst", men den var faktiskt riktigt bra! Kan inte riktigt släppa den faktiskt. Är det typiskt mig, nej! Den hade en riktigt bra story, gillar när man byter skådespelare på det sättet (för er som inte sett den fattar nog inte), dessutom är det såhär Zac ska se ut! ;) Riktigt snygg i den filmen!! :)

Sedan kom ju "Yrrol - En kolosalt genomtänkt film" som är en rätt så konstvriden komedifilm som gänget Lorry har gjort. Man behöver se den ett par gånger för att fatta vad som är roligt och så, för det är vääldigt random. Hela filmen finns på youtube i delar om ni är intresserade. :)

Så idag har det varit en slapp dag som vanligt. Startade dagen med att spela på mitt gamla Nintendo DS som ligger helt öde i nattduksbordet. Har inte laddat det på länge, så det var lite segt att starta. Spelade på Lego Indiana Jones! :D Just det, har hört att Indiana Jones 5 ska komma år 2012 eller 2013! :D Kul va? Ser sååå fram emot den!

Nu vill tydligen syrran träna lite med mig här hemma, jag som är så trött!! Nåväl, får väl,röra på fläsket! Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Petra

hej! jag tycker också att filmen 17 again är väldigt bra!!! :)

2011-10-30 @ 16:19:35
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback