Gina-grejjs igen!

Onyå grejer som man vill ha.. Men får avvakta lite. I morse, i all stress så beställde jag biljetter till midnattspremiären Twiday med syrran. Det blir roligt :) Sen så har ju jag köpt The Sims 3 Pets också som kommer imorgon! :)

Sedan vill man ju gärna gå på Galenskaparnas & After Shaves föreställning Hagmans konditori som går i Lorensbergsteatern. Den biljetten kostar också mycket..530 kr.. Fast det är det värt!!! :love:
Ni som är födda 98 och neråt kanske inte vet vilka de är ens. Men de betyder otroligt mycket för mig och min familj. Mina föräldrar har gått på deras föreställningar i alla tider, och vi har alla boxar hemma. Så.. ja, dem är grymma helt enkelt. :) Därför är det värt!

Men somsagt, får se när dessa plagg kan prioriteras..Enjoy!


Kommentarer
Postat av: E M M A S V Ä R D

Sv; Jag har inte råd, så ska önska mig det i julklapp istället ;) men verkar sjukt kul ju!

2011-10-23 @ 15:15:09
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback