Gymnasiemässa

Hej alla!

Idag, onsdag, hade vi prao i skolan. Dock så kände jag mig sjuk redan igår eftermiddag, så har varit hemma idag. Men idag på eftermiddagen kände jag mig bättre och jag ville så gärna gå på gymnasiemässan i Göteborg. Så vi gjorde ett försök och åkte dit. Även min kusin Oscar och moster Anna följde med, för han ska ju också välja nu i december.

Det fanns MASSOR av skolor och MYCKET att välja på. Men jag är väldigt, väldigt inställd på Samhäll-Media. Gud, vad kul det verkar vara! Den har allt jag brinner för! Så det finns lite blandat, intressant :)

Nu sitter jag här, med hemsk huvudvärk och feber, så jag ska nog stanna hemma imorgon också..

Kanske undrar varför jag isåfall sitter här och bloggar och ja..de..kan man undra..

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback