R.I.P Vickevire

Hej mina kära läsare..

Idag blir sörgens dag för mig och min familj. Imorse gick jag ut för att se till Vickevire, eftersom det åksade och stormade så mycket i förrgår, och ingen har varit hemma och sett till honom efter det, såg jag att han var död.

Han låg i sin bur, och det såg ut som han sov. Han har det säkert bra nu iallafall, men den där åsknatten har nog inte varit den bästa för honom.
När det åskade och haglade som värst den natten så var jag så nära att gå ut och ta in honom. Dock var det lite för riskabelt, eftersom blixtrarna var såpass nära vårt område. Så, så blev det. Jag känner inga skuldkänslor, det är inte det. Jag tycker bara synd om honom som blev så rädd att han fick dö ensam i mörkret. Vi antar att han dog av det, eftersom kaniner kan bli så rädda för oväder att deras lilla svaga hjärtan får överbelastning.

Så vila i frid, Vickevire, vi ses snart :love:


Bilder från i våras :love:


:love: Vickevire :love:

Kommentarer
Postat av: E M M A S V Ä R D

Åh nej! LEdsen för eran skull :(

2011-10-09 @ 16:12:33
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback