SciFi-mässa i bilder


Hej alla SciFi-nördar!

Här är ett inlägg till er!

Missade ni SciFi-mässan iår? Synd! Den var nämligen den bästa jag varit på, och då har jag ändå varit på fotomässan!

Det är så otroligt mycket att berätta, så detta blir skitsvårt! Jag lägger upp bilder, så berättar jag om dem istället :) Blir enklast så :)

Klockan 09.24 - Buss in till Göteborg

När vi väl var inne i Göteborg, och skulle ta Spårvagn 5 mot Svenska Mässan, kom den inte på hela 40 minuter. Så vi bestämde oss för att börja traska på. Så vi fick en härlig höstpromenad genom Göteborg istället :)

Då var man inne kl. 11.30, första frågan som ploppade upp i huvudet.."Var ska man börja!??"

De sålde spel, filmer, t-shirts, knappar, leksaker, prydnader, signerade foton, affischer och MASSA MER!





På bilden som finns på väggen, ser ni vilken roll denne man (Tim Rose) har i de tre första Star Wars-filmerna. Riktigt häftigt att han var där ! Men min favorit är ju självklart Harrison Ford (Han Solo) ^^

Hela Darth Vader's stormtroop samlad :)

Vi och Lord Vader ! Ja, vi vågade faktiskt :P

Ahm och Jango Fett ^^

:love:



Mark Hamill's signerade foto (Luke Skywalker) Vill ha!
Ville ju såklart ha Harrison Ford's, men den fanns inte. Antar att han är för känd^^




Posters :)
Köpte en själv, dock inte denna. Visar den vid senare tillfälle :)

När vi fikade visade det sig att Tim Rose satt bredvid oss och fikade xD

Min "Han Solo"- nickdocka xD Just nu står den på min hylla, och där ska den stå!




Så ett sisa tips, åk sit nästa år! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback