Bloody sunday!

Hej alla söndagsmänniskor!

Dock är inte jag en söndagsmänniska. Jag avskyr dem. Men, man får tänka lite.."Vad ska jag göra åt saken?"

Och jag kom inte fram till något mer än att plugga NO..:/ Tråkigt, men sant. Ikväll är det ju både Idol och True Talent, så det är en annan sak man behöver bestämma sig om. Vad ska man se?

Sedan behöver mitt rum städas, ser *piip* ut!

Men igår var en riktigt lyckad dag, trots regnet i Göteborg. Jag och en del av familjen ( syrrorna kunde inte ), drog in till Göteborg, Liseberg. Riktigt roligt. Som jag minns det var jag nog inte på Liseberg förra året. Bara i Gröna Lund. Därför var det extra speciellt.

Åkte även Atmosfear för första gången. Guuud vad äckligt det kändes i kroppen, men jag var stolt när det var över, att jag hade klarat det :) Såg även Björn Kjellman i samma kö som jag, till Atmosfear. Var lite roligt. :) Älskade Pelle Svanslös som liten, och gör fortfarande. Så det var riktigt kul att se honom :)

Sedan åkte man ju typ allt man såg och kom ihåg ! Och sist på dagen åkte vi FlumRide 2 gånger och Kållerado 2 gånger, eftersom man blir så blöt på dem. Lika bra att ta dem sist. På Kållerado fick jag en sån där "spottstråle" rakt i munnen, och svalde.. Ewwääh!

Vi avslutade sedan dagen med en mjukglass, det är faktiskt gott när man själv är frusen. Sedan var det full värme i bilden! Brrr!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback